HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Játékbemutatók, játéktesztek

Üdv! Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy jó és rossz játékokat mutassak be videók formájában, illetve írjak róluk. Ezen kívül foglalkozok még az élet dolgaival és filmkritikákat is olvashattok majd. Jó szórakozást!

Friss topikok

Linkblog

Rush for Berlin

2007.12.18. 18:55 Jedi

Eme játék szintén a PC Guru teljes játéka, a mostani számban található meg, így még elérhető számotokra. A játékot a Stormregion fejlesztette, akik keze alól a Panzers Phase sorozat származik, mely szerintem nagyszerű lett. Ha megnézzük a játékot ez megis látszódik, lehet látni hasonlóságokat. A grafika hasonló, vagyis szép. Ellenben itt négy kampány is van, a már jól megszokott németek, szovjetek és a szövetségesek mellett a franciák is választhatóak, bár ők is a szövetségesekhez tartoztak. A történetben viszont van egy alternatív vonal is: a németekkel játszva megfordíthatjuk a II. világháború végkimenetelét. A játékban is merényletet követnek el Hitler ellen, ami itt sikerül is, nem úgy, mint a valóságban, ám ezt a merényletet nem a béke éredekében tették. Az is különbség, hogy itt megtalálhatóak gyárak is, melyekben a tankokat vagy éppen katonákat gyárthatunk, és őket tovább vihetjük a következő pályákra, de itt is korlátozva van a küldetés elején választható csapat. Természetesen helyet kapott a többjátékos mód is, mely szintén jó kis kikapcsolódást nyújthat. A hősök itt is megmaradtak, ám nincs akkora szerepük és nem ismerjük meg őket közelről, mint a Panzers szériában. És mivel magyar fejlesztésről van szó gondolom nem árulok el nagy titkot vele, hogy az RfB magyar felirattal, illetve helyenként magyar szinkronnal van ellátva. Továbbá megmaradtak itt is a különböző "segélyek", vagyis kérhető tüzérségi támogatás, szönyegbombázás, ejtőernyős alakulat igénylését és zúhanóbombázót is kérhetünk. Bár valahogy ez a rész nekem nem tetszett annyira, a PP-ben jobban volt megoldva. Egyébként már kijött hozzá egy kiegészítő is Rush for the Bomb alcímmel, mely szintén nagyon jól sikerült. Együtt a Gold Edition 4990 Ft-ért kapható, az alapjáték meg úgye a PC Guru mellé adják (boltban is kapható 2990 Ft-ért), tehát akiknek bejött a Panzers sorozat, csak ajánlani tudom!
Történet: 10/8
Grafika: 10/8
Zene: 10/7
Játékélmény: 10/8
Összesen: 85%
Gépigény:
-P4 1.7 GHz
-512MB RAM
-32 MB VRAM
-4 GB HDD
Tehát a gépigény kicsi, így nem okoz gondot a futtatása a gyengébb géppen rendelkezőknek sem. Nálam nagyon jól ment, 1900 x 1200-as felbontásnál, maximum beállítások mellett bőven játszható volt.

5 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekbemutato.blog.hu/api/trackback/id/tr37268467

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.Hotel-montecarlo.it 2017.12.16. 14:04:11

Egy hétvégényi Spirit-hallgatás után... - Depeche Mode összes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toten 2007.12.18. 18:59:54

Ezis naon yo teszt lett jedi:) a PP nekemis nagyon bejött, szerintem majd eztis kifogom probáléni, főleg a te teszted után:)

vermes 2007.12.18. 19:27:46

Szerintem se rossz, bár számomra nehéz játék.

Jedi 2007.12.18. 19:30:42

Azért nem olyan nehéz. Számomra az orosz és francia kampány volt nagyon könnyű. Mondjuk az orszoknál az utolsó pálya azért jobban megizzasztott.

vermes 2007.12.18. 19:32:40

Én addig nem jutottam el, én már a ruszkikal a második pályán befejeztem.

Jedi 2007.12.18. 19:41:58

Azért szerintem próbálkozz csak vele. Nem olyan nehéz az meglátod. Régebben nekem se mentek az RTS-ek, de egy végülis csak belejöttem.
süti beállítások módosítása