HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Játékbemutatók, játéktesztek

Üdv! Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy jó és rossz játékokat mutassak be videók formájában, illetve írjak róluk. Ezen kívül foglalkozok még az élet dolgaival és filmkritikákat is olvashattok majd. Jó szórakozást!

Friss topikok

Linkblog

El Matador

2007.12.18. 16:54 Jedi

Mikor ezeket a sorokat írom néhány perccel ezelőtt vittem végig az El Matador nevű, leginkább a Max Payne-hez hasonlító játékot, mely nemrég a PC Guru teljes játéka volt. Kellemes kikapcsolódást nyújtott, mivel éppen nem volt semmilyen új játékom. A történet nem igazán jó, de nem is olyan borzasztó, a lényeg, hogy egy rendőrt alakítunk, aki a drogbárók ellen veszi fel a harcot. A történetről annyit érdemes még tudni, hogy akad benne fordulat is, ám ez annyira nem dobja fel a játék menetét. Főhősünket egyébként Victor-nak hívják, de csak El Matador-nak becézik a stílusa miatt, innen kapta nevét a játék, ami egyébiránt 2006-ban jelent meg és nem szólt nagyott, ma már a az olcsó, budget kategóriába tartozik (igazából már akkor ide tartozótt, mikor megjelent). Ehhez képest a grafika nem is olyan szép, mondjuk 2005-ben megállta volna a helyét. A robbanások viszont így is szépre sikerültek, nekem tetszettek. Fegyverekből nincs hiány a játékban, akad bőven az egyszerű pisztolyoktól kezdve, a különböző gépfegyvereken át, egészen a nagykaliberű fegyverekig, tehát mindenki megtalálhatja a maga kedvencét. Fegyveren belül is vannak változások, néhány fegyveren van szkóp, esetleg hangtompító, UZI-ból pedig kettő is lehet a kezeinkben. A játékban az AI (vagy MI) elég jó pofa, mert helyenként piszok erős tud lenni, viszont máskor meg játszi könnyedséggel oltottam ki az életüket. Szóval akik a "rohanok előre és szarrá lővöm az ellenséget" stílus művelői, azoknak nem lesz könnyű dolguk, úgyanis ez esetben szinte biztos, hogy a halálba rohannak. Vagyis keményen kell használni a fedezékeket, melyek ha szerencsénk van oltalmat nyújtanak az ellenség golyói elől és innen kell megprobálnunk lividálni őket. Tehát a nehézség megvan a játékban, ami jó, de egyben rossz is lehet néhány esetben. Amit még tudni érdemes, hogy a legtöbb pályán van egy vagy több főellenség, kiket természetesen nehezebb megölni. Ők is okozhatnak fejfájást, megölésükhöz türelmesnek kell lennünk. Ja igen, a játékban még időlassítás is van (bullet-time), mely sokszor igen hasznos lehet, segítségével látványos vetődéseket hajthatunk végre.
Röviden-tömören ennyit érdmes tudni róla. Öszintén szólva egyszer használatos darab, szóval azt ajánlom, csak akkor próbáljátok ki, ha már nincs semmi új játékotok, ha mégis van választék, inkább kerüljétek.

Történet: 10/7
Grafika: 10/7
Zene10/6
Játékélmény: 10/7
Összesen: 72%
Gépigény:
- P4 2 GHz
- 512 MB RAM
- 128 MB VRAM
- 1.5 GB HDD
Megjegyzés: akinek megvan a min. gépigény annak nem biztos, hogy élvezhető lesz a játék. A régi gépem konfigja ez volt (az leszámítva, hogy AMD procim volt) és hát igen csak akadozva, élvezhetetlenül ment.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekbemutato.blog.hu/api/trackback/id/tr22268337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toten 2007.12.18. 16:58:04

Ez nagyon jó teszt volt, így tovább Jedi!!!:)

Jedi 2007.12.18. 17:00:25

Köszi, de attól, hogy haverok vagyunk, nem kell ennyire halálra dicsérni :D xD

vermes 2007.12.18. 19:28:31

Hát én az első pályáig jutottam el, és nem is mentem tovább, mert nekem kibaszottul nem tetszet ez a szarság.

Jedi 2007.12.19. 08:55:09

Nem értem, miért nem jött be neked. Pedig szerintem nem olyan rettenetes, el lehet vele lenni. Csak rohadt idegesítő egykét rész.

Necros · http://www.pcguru.hu 2007.12.20. 13:53:57

Nagyjából egyetértek az értékeléssel, de a grafikára több, a történetre kevesebb pontot adnék. Az irányítás szerintem pocsék, de meg lehet valamennyire szokni. Érződik rajta, hogy mit akartak belőle kihozni, de sajnos majdnem minden szinten elbuktak, becsúsztak kisebb-nagyobb hibák... Ha épp más nincs, akkor megéri feltenni, mert tényleg szép és néha vannak jó pillanatok benne.

Jedi 2007.12.20. 15:07:25

"Ha épp más nincs, akkor megéri feltenni, mert tényleg szép és néha vannak jó pillanatok benne." - talán ezért jött be nekem egy kicsit jobban, mint a többségnek. Mikor megkaptam az új gépem, nem volt semmi új, ezért gondoltam belevágok. Bár így végigjátszva be kell vallanom csak annyira tetszett, hogy egyszer játszam végig, nem is érzek késztetést arra, hogy mégegyszer neki essek :)

Gorobal · http://thispagecannotbedisplayed.com/ 2007.12.20. 16:31:28

Különösebb bajom nincs a játékkal, csak rohadt unalmas és túl könnyű, legalábbis az első 5 pálya, amíg elvittem könnyű volt (normalon játszotam).
És egy kis kukacoskodás: mi az az "AL"?:)

Jedi 2007.12.20. 17:26:14

OFF: áá, még egy ismerős arc :D
ON: akkor te igazi hardcore játékos vagy:) Engem jó néhányszor megizzasztottak, bár általában fejjel mentem a falnak.
Az AL(vagy MI) az ellenfél fizikája.

Gorobal · http://thispagecannotbedisplayed.com 2007.12.20. 19:50:46

Háhá, beugratós kérdés!:D
Az AI nem AL, hanem AI, magyarul MI, azaz Mesterséges Intelligencia, azaz a nemjátékos karakterek "IQ"-ja.
Persze nehogy sértésnek vedd, ez csak információközlés volt.
Egész jó a blogod.:D

Jedi 2007.12.20. 19:57:17

Ja, tényleg xD :S De hülye vagyok. Sok az elírás, meg hasonlók :S
Ja és kössz:)
süti beállítások módosítása